فلوریدا


فلوریدا ، 1919. هولت فاریر ، ستاره بزرگ پیشین (کالین فارل) به سیرک تلاش مکس مدیسی (دنی دیویتو) بازگشت و بازوی خود را در جنگ جهانی اول از دست داد. Farrier و فرزندانش که مسئول یک فیل تازه متولد شده با گوشهای غول پیکر هستند ، به زودی متوجه می شوند که Baby Jumbo می تواند پرواز کند ، با استقبال از این لبه های بزرگ.


در نگاه اول ، دمبو احساس می کند یک انتخاب عجیب و غریب برای تیم برتون ، یک فیلمساز که معمولاً با اسبان بدون سر ، تنهایی قیچی و آرایشگران دیو گرفته می شود. چه کسی می تواند جالب ترین و جالب ترین شخصیت هالیوود برای فیل پرواز شایان ستایش دیزنی در ذهن داشته باشد؟ با بررسی دقیق تر ، این یک جفت الهام بخش است - این داستان یک فرد عجیب و غریب با قلب خالص است که مانند ادوارد سیسورهاوندز ، همزمان با استقبال ، تمسخر و بهره برداری از جامعه به اصطلاح متمدن مورد سوء استفاده قرار می گیرد. چاک در یک مکان سیرک ساید بای ساید ، و دمبو حکایت مقدماتی برای بارتون بینایی است.


مش حساسیت های خاموش کارگردان با تعجب بی نقص و آرام با قلب گرم و دیزنی دیزنی به طرز شگفت انگیزی روبرو می شود. احساسات و شیرینی در اینجا وجود دارد ، اما همچنین ظلم و ستیزی - مضامین اصلی اصل 1941 که برتون از لنزهای منحصر به فرد خود بیرون می کشد و تغییر شکل می دهد. با توجه به زمان اجرای دقیق 64 دقیقه ای انیمیشن ، Dumbo 2.0 تغییرات مهمی را ایجاد می کند - گسترش داستان ، جتسینگ Timothy Q. Mouse (و آن کلاغها ، از خوبی ها متشکریم) و Dumbo را با بازیگری انسانی در اطراف خود قرار داده اید.

هولت فاریر ، دامپزشک جنگ زخمی کالین فارل ، یک سرباز ناامیدکننده و فراموش ناشدنی را اثبات می کند - ایده ای که او با دیگری بودن دامبو در حالی که با بی اعتنایی اخیر خودش مطابقت دارد ارتباط دارد ، موضوعی جالب اما توسعه نیافته است. خوشبختانه شخصیتهای حامی یک شورش هستند. دنی دیویتو در حال شکل دادن به ماتیلدا به عنوان نقش اصلی تلفن Max Maxici است - فروش كیسه كاری ، بخشی از هنرپیشه ها - و حتی بهتر مایكل كیتون است كه به جایی می رسد كه Dumbo اصلی به پایان می رسد. وقتی فیل پرواز تبدیل به یک احساس رسانه ای می شود ، مغول سرگرمی Keaton V.A. واندیور از خرید سیرک مدیچی در امان ماند و آنها را در پارک مضحک خود به نام Dreamland نامید. Keaton بزرگترین نماینده Dumbo است - او با یک تکه سنگهای قیمتی بسیار زیبا و یخ زده ، او را به یک صحنه عجیب و غریب تبدیل می کند ، او حتی یک حفره قدیمی بتمن خود را نیز تزریق می کند. وسط یک فیلم دیزنی. هر وقت Keaton و DeVito صفحه نمایش را به اشتراک بگذارند ، در یک جمع مجرد دانلود فیلم ایرانی Batman Returns ، این یک حیله است.

و سپس خود Dumbo است ، تقریباً غیرممکن با آن چشم های بزرگ ، دلهره آور و گوش های غول پیکر غول پیکر. هر زمان که او پرواز را انجام می دهد - در سکانس های ستون فقرات تحریک شده با حرکت شدید رعد و برق - و مخاطبان سیرک فوران می کند ، می خواهید با آنها تشویق کنید. اگر چیزی وجود داشته باشد ، با تعداد بسیاری انسان اضافی در اطراف (هنرمند ذوزنقه ای اوا گرین کلت دوست داشتنی است اما ناخوشایند است) ، دامبو گهگاهی می توانست از دامبو استفاده بیشتری کند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک دائمی

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش زبان های خارجی