کتاب درمانی برای کودکان

هنگام خواندن کتاب یا یک داستان خوب ، احساس راحتی در دنیای خیالی احساس گم شدن می شود. کتابداری نوعی مشاوره است که از کتابهایی که توسط مشاور کودک انتخاب شده اند برای راهنمایی بحث ها و ایجاد تغییرات در مشتری استفاده می کند. برای کودکان ، کتاب درمانی به دلیل کمک به کنجکاوی بسیار مفید است و موضوعات پیچیده ای را در قطعات جالب و هضم ارائه می دهد. کتاب ها و داستان ها به کودکان کمک می کند تا احساسات خود را به کودکان بازتاب دهند ، که اغلب برای کودکان با مشکلات پرخاشگری مفید است. پرخاشگری پسر راهی برای تلاش برای به دست آوردن قدرت بر دیگران بود. مشاور به کودکان کمک می کند تا هر کتاب را تفسیر کنند ، و از سؤالاتی مانند "چطور می توانستید چه اتفاقی برای شخصیت ها افتاد؟" و "آیا در این داستان برای شما اتفاق افتاده است؟" برای کودکانی که سعی در درک مرگ یا اندوه دارند. در "کمک به کودکان و نوجوانان محروم: راهبردها و پیاده سازی برای مشاوران" ، که در ژورنال مشاوره سلامت روان منتشر شده است ، محققان توضیح می دهند که مشاوران باید کتابها را براساس توانایی خود در فراهم آوردن راحتی ، توضیح و اطمینان خاطر - در حالی که هنوز واقعی هستند ، انتخاب کنند. اثربخشی کتاب درمانی تا حد زیادی مربوط به نحوه واکنش یک کودک به داستان ها است. برای برخی از کودکان ، روش تعاملی مشاوره مفیدتر است. برای این کودکان ، بازی درمانی ، تخیل خود را مهار می کند و به آنها اجازه می دهد تا ناامیدی یا اندوه خود را به صورت دقیق بیان کنند. برای اطلاعات بیشتر ، نحوه استفاده مشاور کودک از بازی استفاده کنید از یک دوست قابل اعتماد مراجعه کنید. دوستی که با یک درمانگر کودک و نوجوان تجربه مثبتی داشته است ، قابل اطمینان ترین منبع شما برای مراجعه است. دریابید که چگونه روند آغاز شد. درمانگر مانند چیست؟ آیا هر دو فرزند شما علائم مشابهی را تجربه می کنند؟ آیا درمانگر جلسات خود را با والدین ترتیب می دهد؟ آیا او بیمه را قبول می کند؟ بررسی تجربه دوست شما باعث صرفه جویی در وقت و انرژی زیادی می شود و شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

پیشینه و آموزش کار با کودکان چیست؟

چند بار با والدین ملاقات می کنید؟ آیا با معلم یا مشاور راهنمایی فرزند من در تماس خواهید بود؟ چه مدت کودکان معمولاً در کنار شما در درمان هستند؟ نظر شما در مورد دارو چیست؟ آیا می توانم با پدر و مادر صحبت کنم که فرزندش با شما کار کرده است؟ برای مشاوره خود آماده شوید. قبل از مشاوره ، لیستی از نگرانی های فرزند خود تهیه کنید. هر ارزیابی آموزشی یا گزارش کلاس را که دارید همراه داشته باشید. سابقه طولانی مدت فرزندتان را در نظر بگیرید. آیا این مبارزات اخیر است؟ آیا در خانواده شما تغییر یا اختلال قابل توجهی ایجاد شده است؟ مباحث تحت پوشش مشاوران دارای مجوز در برنامه مشاوره زندگی نظامی و خانوادگی:

مسائل مربوط به عزت نفس

ارتباط و روابط در خانه و مدرسه مهارت های زندگی ، مانند حل مسئله و تعدیل مسائل رفتاری از جمله قلدری و مدیریت خشم تغییراتی در خانه ، مانند استقرار ، اتحاد مجدد ، طلاق و اندوه مکالمات در این جلسات بین فرزند شما و مشاور وی باقی می ماند. تنها استثناء این قانون موارد خشونت خانگی ، سوءاستفاده و تهدید به خودکشی یا قتل است. اگر فرزند شما در بحران فوری قرار دارد ، با خط بحران نظامی با شماره 800-273-8255 تماس بگیرید و 1 را فشار دهید ، به صورت آنلاین گپ بزنید یا به 838255 پیامک ارسال کنید. شایستگی تا زمانی که شما یا همسرتان عضو وظیفه فعال ، گارد ملی یا عضو سرویس ذخیره یا یک وزارت دفاع تعیین شده غیر نظامی باشید ، فرزند شما واجد شرایط است. کودکان بازمانده نیز واجد شرایط هستند. اگر فرزند شما 18 سال یا جوان تر است ، باید برای جلسات مشاوره رضایت دهید. در تماس باشید سؤال کنید که آیا مشاوران رفتاری کودک و نوجوان در این مکانها در نزدیکی شما وجود دارند: مراکز رشد کودک مراکز جوانان و نوجوانان مستقر در نصب مدارس عمومی روشن و خاموش دانشکده های فعالیت آموزشی وزارت دفاع عملیات اردوگاه های بنفش بگذارید کودک شما با یک فرد قابل اعتماد و فهم و احترام مهارت و زندگی را ایجاد کند. قبل از اعزام بعدی یا PCS ، یک جلسه یک به یک با مشاوره رفتارهای نظامی و خانوادگی کودک و نوجوانان برنامه ریزی کنید https://masiresabzpcc.com

Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک دائمی

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش زبان های خارجی