دوره های مجازی خیاطی چگونه هست؟

دوره های مجازی خیاطی چگونه هست؟

وقتی مهارت خیاطی دارید و می دانید سرگرمی است که می خواهید با آن ادامه دهید ، برنینا 1008 را توصیه می کنم که یک ماشین مکانیکی جامد است که من از آن استفاده می کنم و دوست دارم! مدیوین بله ، این چیزی است که من امروز به رغم شهوت گزافهام نسبت به سایر ماشینهای پیشرفته تر و پیچیده تر استفاده می کنم!

آیا یادگیری دوختن با ماشین سخت است؟

یادگیری دوختن با ماشین کار سختی نیست. این عمل برخی تمرینات است ، زیرا شما در زیر سوزن متحرک پارچه مانور خواهید داشت ، در حالی که سرعت سوزن را با پای خود کنترل می کنید. خیاطی کمی شبیه به آن خودرو است ، بنابراین اگر قبلاً رانندگی کرده باشید ، لزوماً شروع به کار با چرخ خیاطی را دلهره آور نمی دانید. دروس موجود در این دوره آموزش یادگیری خیاطی ، شما را در درک ماشین شما - و قسمت های مختلف چرخ خیاطی شما - به دوخت انواع بخیه و درز مختلف راهنمایی می کند ، تا زمانی که احساس راحتی و اطمینان بیشتری در تکنیک های پیشرفته تر داشته باشید.

خیاطی مبتدی به چه عواملی نیاز دارد؟

من در درس بعدی - ابزار و تجهیزات خیاطی - در مورد بعدی کلیه لوازم خیاطی مورد نیاز (و احتمالاً شما می خواهید!) ارائه خواهم داد ، اما به عنوان یک فاضلاب شروع کامل ، تمام آنچه که برای شروع کار نیاز دارید راهی است برای دوخت (چرخ خیاطی یا سوزن دوخت دستی) ، چیزی برای دوخت (پارچه نخی بهترین یادگیری با آن است!) ، یک ابزار برش پارچه (که در درس 3 به صورت گسترده پوشانده شده است) و نخ. هر چیز دیگری فراتر از این فوق العاده است وقتی که شما فقط می خواهید خیاطی کنید. بله ، وسایل و وسایل اضافه شده برای کیت خیاطی شما کمک می کند ، اما هنگامی که شما فقط مهارت های اولیه خیاطی را یاد می گیرید ، این چهار مورد به عنوان یک نقطه شروع عالی کار خواهند کرد!

خیاطی اساسی را چگونه انجام می دهید؟

خیاطی اتصال قطعات پارچه ای با استفاده از نخ برای نگه داشتن آنها است. برای انجام دوخت اولیه ، یا می توانیم از چرخ خیاطی استفاده کنیم که دارای دو نخ است - یک نخ برتر و یک موضوع پایین - یا می توانیم با سوزن دوخت دستی و فقط یک نخ از آن استفاده کنیم! سوزن نخی روی دستگاه از طریق پارچه حرکت می کند تا نخ دوم را که در زیر باب قرار دارد ، در زیر آن گیر کرده و این به هم بخورد تا یک بخیه تشکیل شود. این باعث می شود یک خط بخیه قوی! مدیوین هنگام دوختن با سوزن دوخت دستی ، فقط یک خط نخ داریم و بنابراین باید در بخیه ای که استفاده می کنیم بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بخیه دوار با یک خط نخ به اندازه بخیه عقب قوی نیست. ما در درس 8 این نوع بخیه را به درستی پوشش خواهیم داد!

برای دوخت لباس چه چیزی لازم دارید؟

دوخت لباس کمی سخت تر از دوختن چیز ساده برای خانه است و بنابراین می توان از وسایل اضافی برای ساده تر کردن دوخت لباس استفاده کرد. این ابزارها در درس بعدی پوشش داده می شوند: ابزار و تجهیزات خیاطی! اگر از فکر یادگیری نحوه خیاطی لباس در خانه هیجان زده اید - یا حتی برخی از پروژه های ساده دوخت دکوراسیون منزل برای آن موضوع! - سپس این آموزش خیاطی دوره آنلاین برای شما مناسب است.   شما می توانید آموزش های خیاطی به صورت مرحله به مرحله که من با شما به اشتراک می گذارم ، بسیار بیاموزید و می توانید مهارتهای جدید خود را در سایر پروژه های خیاطی توصیه شده برای مبتدیان نیز تمرین کنید ، و مهارت های خود را به سطح بعدی برسانید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای خیاطی حماسی 18 مرحله ای که ایجاد کردم ، بخوانید ، که شامل نحوه دوخت لباس است. در دوره یادگیری برای خیاطی بعدی چیست؟ برای درس بعدی در این دوره رایگان آموزش خیاطی آمادگی دارید؟ به این درس بروید Tools ابزار و لوازم خیاطی. اگر این درس را قبلاً مشاهده کرده اید ، روی این پست کلیک کنید تا راهنمای خیاطی 18 مرحله من را بخوانید که به شما دستور صحیح دوخت لباس شخصی خود را می آموزد! حوا فارغ التحصیل 2: 1 در طراحی مد از دانشگاه هنرهای خلاق در ایران ، دارای مدرک BTEC در برش الگوی خلاق ، مدرک پایه در هنر و طراحی از کالج هنر تهران است و تجربه گسترده ای در صنعت مد کسب کرد دانستن چگونگی دوختن چنین مهارت مفیدی برای کمد لباس ، خانه ، خانواده و محیط اطراف شماست. در این کلاس شما را در تمام جنبه های استفاده از چرخ خیاطی راهنمایی خواهیم کرد. با شروع آناتومی دستگاه ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک باب ، بادوام ، دستگاه را بپیچید و بخیه ها و عملکردهای اصلی را انجام دهید. سپس با شما در مورد برخی از تعمیرات اساسی ماشین و مشکلات دوخت رایج صحبت خواهیم کرد و به شما اطمینان می دهیم که از شروع ماجراهای خیاطی خود اطمینان کامل خواهید داشت! آنچه مردم در مورد این کلاس گفته اند ... "با تشکر از شما برای اولین گامهای بسیار مفید در دوره دوخت ماشین. به من اطمینان داده است که در 53 سالگی سعی کنم چیز جدیدی را امتحان کنم. این دختر پیر نمی تواند منتظر بماند تا برخی ترفندهای جدید را بیاموزد! " "خیلی ممنون از آموزشهای فوق العاده شما. شما واقعاً الهام بخش دنیای خیاطی هستید! " "این درخشان بود. خیلی ممنونم. " آنها با استفاده از این مراحل ساده استفاده از چرخ خیاطی را ساده می کنند. خیلی ممنون!!!! " "توضیحات آسان به دنبال و روشن است. " "البته عالی ، مطالب به خوبی مورد توجه قرار گرفت و معلمان به نظر می رسد در منطقه آماده و با تجربه هستند. من از آنها چیزهای زیادی آموختم.

Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک دائمی

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش زبان های خارجی